" 𝗠𝗮𝘀𝗶𝗵 𝗴𝘂𝗻𝗮 𝘀𝗶𝗺𝗲𝗻 𝗺𝗼𝗿𝘁𝗮𝗿 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗹𝗲𝗸𝗮𝘁𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗮𝗯𝘂𝗻𝗴 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗯𝘂𝗺𝗯𝘂𝗻𝗴? "


Sebenarnya anda tidak perlu lagi menggunakan simen mortar untuk lekatkan perabung kerana kelemahan kaedah lama ini ialah kadar kebocoran pada perabung menjadi lebih tinggi sehingga 75%.
..
Ia berpunca angkara sifat simen itu sendiri yang mudah menyerap air, bila panas dan hujan.. lama kelamaan simen akan menjadi retak dan meyebabkan tiris pada perabung.
..
Rumah juga akan jadi lebih panas berkuap kerana haba panas dari dalam rumah tidak dapat keluar dengan lancar dan haba terperangkap dalam rumah.
..
HAAA...untuk mengatasi masalah ini, syarikat 𝐌𝐨𝐧𝐢𝐞𝐫 telah mengeluarkan satu aksesori atap untuk membantu anda iaitu 𝐌𝐨𝐧𝐢𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐑𝐨𝐥𝐥





Kelebihan 𝐌𝐨𝐧𝐢𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐑𝐨𝐥𝐥 ialah:
✅Dilengkapi pelekat bitumen untuk menutup bukaan pada perabung dan mencegah kebocoran.
✅Sifat compact roll yang fleksibel mengikut bentuk bumbung menjadikan proses pemasangan jauh lebih mudah dan kos lebih jimat.
✅ Mempunyai lapisan fabrik untuk membenarkan wap panas keluar dari bumbung untuk rumah lebih nyaman, sejuk dan tak berkuap.
✅ Proses penyelenggaraan Monier compact roll adalah lebih mudah..hanya perlu lekatkan sahaja atau angkat terus ketika penyelenggaraan, tanpa perlu diketuk seperti simen mortar...yang mana tidak mengganggu ketenteraman orang dalam rumah.



Jom dapatkan 𝐌𝐨𝐧𝐢𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐑𝐨𝐥𝐥 di 𝐒𝐇𝐎𝐏𝐄𝐄 kami sekarang sementara stok masih ada 🤗 Elak kebocoran bumbung rumah anda ! Elak rumah panas membahang berkuap-kuap sekarang! Sediakan rumah yang selesa buat keluarga tercinta 😊
Klik 𝐒𝐇𝐎𝐏𝐄𝐄 kami sekarang
👇👇👇👇
Wassap untuk sebarang pertanyaan
👇👇👇👇

0/Post a Comment/Comments

Terbaru Lebih lama